Help
Help

Live-ChatOns live customer support team is hier om u te helpen met al uw vragen. Klik op de Chat button hieronder om uw vraag te stellen, zodra een van onze medewerkers beschikbaar is zal ze u beantwoorden.

Chatten

Op dit moment zijn er geen medewerkers beschikbaar om mee te chatten. U kunt het contactformulier invullen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Heeft u een vraag? Laat een bericht achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Heeft u een vraag? Laat een bericht achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Huisregels

Bij CasinoCity hanteren we een aantal regels. Deze bieden veiligheid en helderheid aan u en aan onze medewerkers:

  • CasinoCity biedt zijn gasten veilige en verantwoorde uitgaansgelegenheden voor iedereen vanaf 21 jaar.
  • De bedrijfsleiding kan zonder opgaaf van redenen iemand de toegang tot het casino weigeren.
  • Het is verboden zelf foto’s of video’s te maken in het casino.
  • Klik hier voor alle overige gebruikregels

CasinoCity garandeert u een nette, verzorgde locatie met schone en goed functionerende kansspelautomaten. Wij verzoeken u vriendelijk dit zo te houden.

  • Deponeer afval en sigaretten in de daarvoor bestemde bakken en houd de speelautomaten schoon.
  • Plaats geen voeten op de automaten, in verband met storingen, beschadigingen en hygiëne.

Mochten er zich toch nog onduidelijkheden voordoen? Dan zijn de beslissingen van onze medewerkers bindend.

Comfortable rookruimtes

Ook in onze CasinoCity vestigingen geldt het horeca rookbeleid. Voor onze gasten die willen roken zijn in iedere vestiging speciale rookruimtes ingericht. In onze vestigingen mag alleen worden gerookt in de daarvoor bestemde rookruimtes. Niet-rokende gasten zullen hier geen hinder van ondervinden.

Binnen elke vestiging wordt duidelijk naar de rookruimtes verwezen. Op deze wijze hopen we aan alle gasten een passende oplossing te bieden ten aanzien van het horeca rookbeleid.

Kleding

In de vestigingen van CasinoCity hanteren we slechts een belangrijk kledingvoorschrift en dat is dat iemand er verzorgd uit dient te zien.

Het kan dat u in een vestiging door een van onze medewerkers wordt aangesproken op het dragen van een hoofddeksel. Dit geschiedt om de veiligheid van onze medewerkers en bezoekers zo goed mogelijk te garanderen. U wordt geacht de aanwijzing van onze medewerkers op te volgen.

VIP Kaarten

Als vast gast van CasinoCity kom je in aanmerking voor onze VIP Card. Met deze kaart maak je kans op allerlei extra prijzen en services. Het werkt eenvoudig.

Bij elk bezoek in een van onze casino vestigingen scan je je VIP kaart. Per dag ontvang je 1 CasinoCity punt.  Deze punten worden centraal geregistreerd en kun je inwisselen voor geld of prijzen. 100 casinopunten kun je inwisselen voor €20, 200 punten voor €50 of 300 punten voor €100.

Vraag nu je VIP Kaart aan en haal deze op in een vestiging naar keuze. Per filiaal zijn er regelmatig extra voordelen beschikbaar.

Klachten speelautomaat

Heeft u een klacht over een speelautomaat? Meld uw klacht dan bij de Kansspelautoriteit.

Verantwoord genieten

CasinoCity voert een streng beleid om de kans op kansspelverslaving zoveel mogelijk te beperken. De beste zorg voor onze gasten en medewerkers staat hierbij centraal.

Casinocity controleert indien nodig de leeftijd van haar gasten. De minimumleeftijd bedraagt bij al onze vestingen 21 jaar. Bij twijfel vragen we altijd naar een identiteitsbewijs. Kan de gast geen identiteitsbewijs overleggen? Dan laten we de gast niet toe tot de vestiging.

In alle CasinoCity vestigingen voldoen de kansspelautomaten aan de keuringseisen. Verispect is de wettelijke aangewezen instantie die in opdracht van de Kansspelautoriteit  toezicht houdt op de naleving van de Wet op de kansspelen m.b.t. opgestelde speelautomaten.

Klik hier voor meer informatie omtrent verantwoord genieten.

Entreeverboden

Constateren we een dreigende kansspelverslaving? Dan bieden we onze gast een vrijwillig entreeverbod aan. Zes maanden lang wordt de gast geweigerd in al onze vestigingen.

Er kunnen zich situaties voordoen, waarin we genoodzaakt zijn, een bezoeker een gedwongen toegangsverbod te geven. Het toegangsverbod kent een minimale duur van 1 jaar. Afhankelijk van de ernst van de misdragingen worden de persoonsgegevens overgedragen aan politie en justitie. Het verbod geld voor al onze vestigingen.

Staatsloterij houdt kleinere winkans stil

De winkans in de Staatsloterij is sinds deze maand kleiner geworden, en de Staatsloterij heeft daar niet open over gecommuniceerd. Dat stelt de Consumentenbond vandaag.

‘Wij vinden dat de Staatsloterij hun lotenkopers en vaste spelers actief op de hoogte moet brengen. Bijvoorbeeld via een advertentie, een e-mail of via een website’, zegt Bart Combée, directeur van de Consumentenbond. ‘Alleen zo kunnen zij een afgewogen keuze maken om wel of niet mee te spelen.’

 

De winkans is volgens de Consumentenbond gedaald van 51,9 naar 50,1 procent. Deelnemers winnen niets meer als van hun lotnummer de laatste vier, drie opf twee eindcijfers goed zijn, op een tweecijferig ‘geluksgetal’ na. De Staatsloterij zegt dat de totale winkans is gedaald.

 

Het aantal prijzen van 100 euro is overigens wel toegenomen met 75 procent, zo zegt de Staatsloterij. ‘Klanten zitten niet te wachten op prijzen van 5 of 10 euro als ze 15 euro voor een lot hebben betaald’, aldus een woordvoerder. ‘In de lage prijsklasse is de kans op winst dus kleiner, maar in de ‘middenprijzen’ is de winkans nu veel groter. We kijken naar de kritiek dat we dit beter moeten communiceren.’