Help
Help

Live-ChatOns live customer support team is hier om u te helpen met al uw vragen. Klik op de Chat button hieronder om uw vraag te stellen, zodra een van onze medewerkers beschikbaar is zal ze u beantwoorden.

Chatten

Op dit moment zijn er geen medewerkers beschikbaar om mee te chatten. U kunt het contactformulier invullen en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Heeft u een vraag? Laat een bericht achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Heeft u een vraag? Laat een bericht achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Huisregels

Bij CasinoCity hanteren we een aantal regels. Deze bieden veiligheid en helderheid aan u en aan onze medewerkers:

  • CasinoCity biedt zijn gasten veilige en verantwoorde uitgaansgelegenheden voor iedereen vanaf 21 jaar.
  • De bedrijfsleiding kan zonder opgaaf van redenen iemand de toegang tot het casino weigeren.
  • Het is verboden zelf foto’s of video’s te maken in het casino.
  • Klik hier voor alle overige gebruikregels

CasinoCity garandeert u een nette, verzorgde locatie met schone en goed functionerende kansspelautomaten. Wij verzoeken u vriendelijk dit zo te houden.

  • Deponeer afval en sigaretten in de daarvoor bestemde bakken en houd de speelautomaten schoon.
  • Plaats geen voeten op de automaten, in verband met storingen, beschadigingen en hygiëne.

Mochten er zich toch nog onduidelijkheden voordoen? Dan zijn de beslissingen van onze medewerkers bindend.

Comfortable rookruimtes

Ook in onze CasinoCity vestigingen geldt het horeca rookbeleid. Voor onze gasten die willen roken zijn in iedere vestiging speciale rookruimtes ingericht. In onze vestigingen mag alleen worden gerookt in de daarvoor bestemde rookruimtes. Niet-rokende gasten zullen hier geen hinder van ondervinden.

Binnen elke vestiging wordt duidelijk naar de rookruimtes verwezen. Op deze wijze hopen we aan alle gasten een passende oplossing te bieden ten aanzien van het horeca rookbeleid.

Kleding

In de vestigingen van CasinoCity hanteren we slechts een belangrijk kledingvoorschrift en dat is dat iemand er verzorgd uit dient te zien.

Het kan dat u in een vestiging door een van onze medewerkers wordt aangesproken op het dragen van een hoofddeksel. Dit geschiedt om de veiligheid van onze medewerkers en bezoekers zo goed mogelijk te garanderen. U wordt geacht de aanwijzing van onze medewerkers op te volgen.

VIP Kaarten

Als vast gast van CasinoCity kom je in aanmerking voor onze VIP Card. Met deze kaart maak je kans op allerlei extra prijzen en services. Het werkt eenvoudig.

Bij elk bezoek in een van onze casino vestigingen scan je je VIP kaart. Per dag ontvang je 1 CasinoCity punt.  Deze punten worden centraal geregistreerd en kun je inwisselen voor geld of prijzen. 100 casinopunten kun je inwisselen voor €20, 200 punten voor €50 of 300 punten voor €100.

Vraag nu je VIP Kaart aan en haal deze op in een vestiging naar keuze. Per filiaal zijn er regelmatig extra voordelen beschikbaar.

Klachten speelautomaat

Heeft u een klacht over een speelautomaat? Meld uw klacht dan bij de Kansspelautoriteit.

Verantwoord genieten

CasinoCity voert een streng beleid om de kans op kansspelverslaving zoveel mogelijk te beperken. De beste zorg voor onze gasten en medewerkers staat hierbij centraal.

Casinocity controleert indien nodig de leeftijd van haar gasten. De minimumleeftijd bedraagt bij al onze vestingen 21 jaar. Bij twijfel vragen we altijd naar een identiteitsbewijs. Kan de gast geen identiteitsbewijs overleggen? Dan laten we de gast niet toe tot de vestiging.

In alle CasinoCity vestigingen voldoen de kansspelautomaten aan de keuringseisen. Verispect is de wettelijke aangewezen instantie die in opdracht van de Kansspelautoriteit  toezicht houdt op de naleving van de Wet op de kansspelen m.b.t. opgestelde speelautomaten.

Klik hier voor meer informatie omtrent verantwoord genieten.

Entreeverboden

Constateren we een dreigende kansspelverslaving? Dan bieden we onze gast een vrijwillig entreeverbod aan. Zes maanden lang wordt de gast geweigerd in al onze vestigingen.

Er kunnen zich situaties voordoen, waarin we genoodzaakt zijn, een bezoeker een gedwongen toegangsverbod te geven. Het toegangsverbod kent een minimale duur van 1 jaar. Afhankelijk van de ernst van de misdragingen worden de persoonsgegevens overgedragen aan politie en justitie. Het verbod geld voor al onze vestigingen.

Sorry de jackpot van $41.8 miljoen is niet van u!

Ze dácht dat ze jackpot gewonnen had. Een bonus van 41,8 miljoen dollar (37,6 miljoen euro), zo gaf de gokautomaat aan. Maar het bleek anders uit te draaien voor de 87-jarige oma uit Illinois, Pauline McKee. De ‘computer says no’, kreeg ze te horen. Ze trok meteen naar de rechtbank om alsnog haar gelijk te halen. Tot het hooggerechtshof.

‘Bonus Award’ verscheen er op de gokautomaat, vier jaar geleden in 2011. En het bedrag dat erbij hoorde, was torenhoog: maar liefst 41.797.550,16 dollar. Maar toen Pauline McKee (87) en haar dochter wilden cashen, was het antwoord een duidelijke ‘nee’. McKee had de jackpot NIET gewonnen, ook al beweerde het scherm van het Miss Kittyspel het tegendeel. De winst van oma en dochter was welgeteld 1,85 dollar (1,66 euro). Reden van het ‘misverstand’: een computerfout in de gokmachine.

Pauline McKee en haar dochter lieten het daar niet bij en dienden klacht in tegen het bewuste hotelcasino in Waterloo. Dat riskeerde het faillissement bij een veroordeling. De hele zaak draait om een bedrag dat de helft van hun jaarwinst uitmaakt. Maar afgelopen vrijdag sprak het hooggerechtshof van Illinois zich uit tegen de grootmoeder. Het oordeelde dat er duidelijk op de machine vermeld werd dat de maximumwinst 10 dollar (9 euro) bedroeg en dat bonussen niet toegestaan werden. Dat de speelsters dat niet gelezen hadden, maakt verder niet uit. En dat er een niet-gerechtvaardigde bonus van 41 miljoen beloofd werd, kan niet gezien worden als contractbreuk vanwege het casino, zo oordeelden de zeven rechters unaniem.

 

Casino sloeg waarschuwing in de wind
Uit onderzoek van de gokautomaat van Aristocrat Technologies bleek dat er een fout in de software geslopen was. Het bedrijf had in 2010 al casino’s gewaarschuwd voor de computerfout die zich heel af en toe manifesteerde en had aangeraden om dat gedeelte van het systeem uit te schakelen als voorzorgsmaatregel. Het casino had dat niet gedaan.